Garantie

Alles wat we verkopen wordt volledig getest op defecten en fouten maar ook worden de producten netjes schoongemaakt. Daarom geven wij 3 maanden garantie op al onze producten. Ervaar je problemen met je producten? Neem dan even contact op met onze klantenservice, dan zorgen wij ervoor dat er een oplossing voor komt.

Veelgestelde vragen
Zit er garantie op jullie producten?

Alle producten die wij verkopen, worden zorgvuldig getest op defecten en fouten. Daarnaast worden ze grondig schoongemaakt voordat ze worden verzonden. Daarom bieden wij standaard 3 maanden garantie op al onze producten.

Ervaar je problemen met je bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We zoeken samen naar een passende oplossing.

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om deze in uitstekende staat te leveren. Toch kan het voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd raakt, of dat er onverwachts iets misgaat. In dat geval kun je natuurlijk gebruikmaken van je garantie.

Volgens de wet ben je verplicht om binnen twee dagen na ontdekking van een gebrek contact met ons op te nemen. Valt het probleem binnen de garantieperiode? Dan zorgen wij kosteloos voor een reparatie of vervanging.

⚠️ Belangrijk: Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice voordat je een product retour stuurt.
✉️ Mail ons via: klantenservice@reway.nl

Hoelang heb ik garantie op mijn aankoop?

Op al onze producten krijg je 3 maanden garantie.

Binnen deze periode zorgen wij bij problemen voor een kosteloze reparatie of vervanging, mits het defect onder de garantievoorwaarden valt. Neem bij problemen altijd eerst contact op met onze klantenservice.

Wat valt er onder de garantie?

Onze garantie dekt technische defecten en functionele problemen die niet zijn veroorzaakt door de gebruiker.
Denk hierbij aan:

  • Niet-werkende knoppen of functies
  • Interne storingen
  • Problemen met opladen of verbinding
  • Onderdelen die spontaan uitvallen binnen de garantieperiode
Wat valt niet onder de garantie?

De garantie geldt niet bij:

  • Schade door vallen, stoten of vocht
  • Krassen, deuken of andere cosmetische schade
  • Gebruiksschade of verkeerd gebruik
  • Zelf uitgevoerde reparaties of modificaties

Twijfel je of iets onder de garantie valt? Neem gerust contact met ons op via klantenservice@reway.nl. We helpen je graag verder.

Heb je een andere vraag?

Heb je een vraag, opmerking of iets waar je tegenaan loopt? Bekijk dan onze contact pagina.

Heb je een klacht?

We begrijpen dat het vervelend is als je niet tevreden bent. Gelukkig staan we klaar om je te helpen en samen tot een passende oplossing te komen. Neem hiervoor contact met ons op via het formulier hieronder of mail naar klantenservice@reway.nl.

We streven ernaar om binnen 2 werkdagen na ontvangst inhoudelijk op je klacht te reageren.