Verzending
Wij verzenden al onze bestellingen via PostNL met Track & Trace code! De verzendkosten zijn €3,90 voor brievenbuspost en €6,50 voor pakketpost in Nederland. Vanaf €50,- zijn de verzendkosten gratis.
Voor Belgische zendingen zijn de verzendkosten €8,90 of gratis bij bestellingen vanaf €150.
Levering
Als de bestelling op werkdagen vóór 16.00 uur besteld en betaald is, wordt deze de volgende dag bezorgd door onze pakketdienst. Bestellingen die na vrijdag 16:00 zijn geplaatst worden dus maandag verstuurd. Als u niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.
Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling retour te retourneren tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van een reden.
Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.
LET OP: Wanneer een product als defect wordt geretourneerd en deze heeft een ander serienummer als degene die verzonden is door ons wordt hiervan aangifte gedaan bij de politie voor oplichting. Al onze serienummers van producten worden meegegeven in onze bestellingen.
Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:
- Vul uw modelformulier herroepingsrecht in en stop deze in de doos met de producten die u wilt retourneren. Schrijf ook de reden van retour op de achterkant van het Modelformulier.
- Pak uw product goed in zodat deze niet beschadigd.
- Geef je pakketje af bij het postkantoor.
- Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 5 werkdagen na binnenkomst van retour uw terugbetaling verwerken.
(Download de Modelformulier herroepingsrecht als PDF bestand.)
Retouradres:
Reway
Lijndenweg 30 L
1951NC Velsen-Noord
Mag het retour?
Je kunt een artikel of bestelling binnen 14 dagen retourneren.
Het mag niet retour wanneer:
- Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
- Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
- Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (indien meegeleverd)
- Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden.
- Nieuwe verkochte producten waarvan de verzegeling is verbroken.
Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend via de mail, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Wij raden u wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij het retour gestuurde artikel ontvangen en goedgekeurd hebben zullen wij het bedrag binnen 5 werkdagen terugstorten. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief reeds betaalde verzendkosten in de bestelling. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen geretourneerd zijn.
Moet ik betalen voor de retourkosten?
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant.
Tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst. (Indien dit het geval is stuur ons eerst een mailtje om een retourlabel te verkrijgen)
Heb je toch nog een vraag?
Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren? Neem dan gerust contact met ons op. Wij streven ernaar om je vraag binnen 2 werkdag te beantwoorden. (klantenservice@reway.nl)